Biovitalium

Sklep internetowy

 

Reklamacje i zwroty

Reklamacje


Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były wolne od wad, jednak w przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres:
Biovitalium Polska sp. z o.o. ul.Łanowa 2d, 52-311 Wrocław

lub drogą elektroniczną  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W reklamacji należy zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

Ustosunkujemy się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, w przeciwnym razie uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

 

Odstąpienie od umowy


Konsument może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny - składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez oświadczenia przed upływem tego terminu.

Oświadczenie o odstąpieniu należy zgłosić pisemnie na adres:
Biovitalium Polska sp. z o.o. ul.Łanowa 2d, 52-311 Wrocław

lub drogą elektroniczną  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e­mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy

Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do niego za pobraniem.